poniedziałek, 18 lipca 2011








Zwierzęca Stylizacja
Pewnie zastanawiacie się o co w tym zadaniu chodzi?
To proste, a zarazem trudne zadanie.
Więc na czym ono polega:
Trzeba wykonać zwierzęcą stylizacje, czyli stylizacje z różnymi zwierzęcymi wzorami.
Zostaniecie podzielone na dwie grupy.
"Zebra" oraz "Panterka"
_____________________________
Zebra
Grupa, zebra ma wykonać stylizacje z chodź by, jednym dodatkiem który ma wzór zeberki.
Nie koniecznie stylizacja musi wykonana być z ubrań.
Może być nawet z mebli, lub meble pomieszane z ubraniami itp.
Stylizacje mogą być wykonywane w:
Albumie, Scenerii, Starplazie, Apartamencie.
Nie można wykonywać ich w apartamencie innej lalki niż twojej.
Tylko w apartamencie lalki tej której nick przeszedł do kolejnego etapu.
Czyli można wykonywać tylko w waszym apartamencie lub moim.
Czyli albo na twojej lalce albo na lalce Lakusia!
O to przykładowy mebel z którego można wykonać stylizacje:
Powtarzam, stylizacje można wykonać i z mebli i z ubrań!





______________________
Panterka
Grupa Panterka ma wykonać stylizacje z choć by jednym
elementem w panterkę.
Stylizacja nie musi wykonana być z ubrań, ponieważ może
być wykonana z mebli
z samych ubrań lub, z ubrań i mebli.
Stylizacje mogą być wykonane w:
Albumie, Scenerii,Apartamencie i w Starplazie.
Może być tylko i wyłącznie na twojej i na mojej medoll.
Czyli zapamiętaj:Stylizacje
możesz wykonać tylko na swojej medoll, oraz na medoll z nickiem
Lakusia.Nie możesz wykonać na nikogo innego medoll.
O to przykładowy mebel z
którego możesz stworzyć
stylizację:
Przypomnienie, nie tylko z mebli możesz wykonywać
stylizacje z ubrań też możesz.



Grupa Zebra:

1.LadyRosalie98
2.Miss_Veronicas
3.Odetta1111
4.MissMazi7
5.MollySmolly1
6.JulieWolf
7.xxkoralikxx
8.Serduszko12345
9.Manka12
10.Gockor
11. .impolite.
12.Kiss_Cleo_
13.Wikosta
14.Olkaks1998
15.Roksetka
Grupa Panterka:
16.Madziusin1995
17.Ewa_Farna_xD
18.Ashley00778
19.Pysiorek90
20.Elciako
21.Agata_m555
22.Dominisia_Kiss
23.Koralik4
24.Jultka
25.InvitedRose
26.Kejts
27.MissOlivia2804
28.Igulula
29.Pati.Kevin
30.Dusiolla

Pamiętajcie że pracę muszą być podpisane waszym nickiem na stardoll, albo w e-mailu musicie podpisać się waszym nickiem na stardoll.
Pracę wysyłajcie na e-mail:
PolandTopModel@op.pl
Czas nadsyłania prac:
Od: 18.07.2011 do 05.08.2011
Czemu tak długo?Ponieważ dużo osób wyjeżdża na wakacje i nie będą mieli kiedy oddać prac.Ja wyjeżdżam 2.08 a wracam 12.08 więc wyniki podam około 15.08.

Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom konkursu!

16 komentarzy:

  1. O to dobrze, że tak dużo czasu. Bo 1 wyjeżdżam na obóz, a wracam 14 ;)

    Zadanie ciekawe, teraz muszę pędzić na poszukiwania panterek.

    Ashley00778

    OdpowiedzUsuń
  2. :O
    Stylizacja panterka. hmm... Nie mam koncepcji, ale DAM RADĘ... chyba :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Okey! Mam masę pomysłów ;] Będzie zeberka

    OdpowiedzUsuń
  4. W 1 zadaniu jest błąd :
    "Zebra
    Grupa, zebra ma wykonać stylizacje z chodź by, jednym dodatkiem który ma wzór panterki." - tu powinno chyba być na wzór zebry ;p.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, dziękuje już poprawiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie, zadaje je po raz drugi.
    Czy kolejność uczestniczek jest przypadkowa? :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje Baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam takie pytanko...
    Czy trzeba zrobić paznokcie i makijaż?
    I jeszcze jedno..
    Czy trzeba w e-mailu pisać opis? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie trzeba, opisu ani paznokci ani makijażu, może w innych zadaniach trzeba będzie opisać ale nie zdradzę czy na pewno... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no to ja odpadnę :P A mogę wysłać drugą prace, a pierwszą możesz nie brać pod uwagę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jeszcze trochę czasu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakusia,
    Zmieniłam e-mail i pracę wyślę z alis178@wp.pl.

    Mam nadzieję, że to nie problem ;).

    Przepraszam i pozdrawiam,
    Ashley00778

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się , że za późno to oddawanie prac . Chcecie przeprowadzić CAŁY konkurs przez reszte wakacji ale jak będziecie robili zadania na które dajecie 2,3 tygodnie to nie wiem czy zdążycie . Waszym zadaniem jest mieścić się w czasie ! Licze na to że na następne zadanie będzie mniej czasu .
    To tyle ; * Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Okej, zadanie bardzo mi się podoba :)
    Już wysyłam pracę.


    ewa_farna_xd

    OdpowiedzUsuń