sobota, 16 lipca 2011

Wyniki!













To na co wszyscy uczestnicy konkursu czekali!
Wielkie wyniki etapu pierwszego!
Kto przejdzie do kolejnego etapu?
Kto będzie miał zaszczyt wykonania prac do etapu drugiego?
Kto będzie miał szanse zostać pierwszą polską stardollową Top Model?
Zaraz dowiecie się tego!
Stresik?Jesteście ciekawi czy to wy znajdujecie się na tej liście?
Na pewno wam na tym zależy skoro zgłosiliście się do tego konkursu.
Kto będzie walczył o miano Polskiej Top Modelki?
Kto będzie miał szansę zostać Polską Top Modelką?
Kto jest tym szczęściarzem?
Podpowiem wam.
Do kolejnego etapu przeszło 30 osób.
A o to one:

1.LadyRosalie98
2.Miss_Veronicas
3.Odetta1111
4.MissMazi7
5.MollySmolly1

6.JulieWolf
7.xxkoralikxx
8.Serduszko12345
9.Manka12
10.Gockor

11. .impolite.
12.Kiss_Cleo_
13.Wikosta
14.Olkaks1998
15.Roksetka
16.Madziusin1995
17.Ewa_Farna_xD
18.Ashley00778
19.Pysiorek90
20.Elciako
21.Agata_m555
22.Dominisia_Kiss
23.Koralik4
24.Jultka
25.InvitedRose
26.Kejts
27.MissOlivia2804
28.Igulula
29.Pati.Kevin
30.Dusiolla

Dziewczyny Gratuluję!
Osoby które nie przeszły nie martwcie się.
Zapraszamy do kolejnej edycji która odbędzie się już za niedługo.
Po ukończeniu tej napiszemy datę kolejnej edycji PTM!
Wtedy, będzie trochę inaczej, a może nawet łatwiej?
Sami się przekonacie.
Dziewczyny a wam życzę powodzenia!
Za niedługo 2 zadanie!


23 komentarze:

  1. nie przeszłam. Trudno, od tego czekania nawet odechciało mi się brać udziału.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeeaa ! Dostałam się :)

    Dziękuje ! x33


    KIss_Cleo_

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie przeszłam :(, no trudno

    OdpowiedzUsuń
  4. dostałam się, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie które tutaj baby mają apartamenty jak puste pudełko, no sorry ale pisałaś że oceniasz również apartament

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie martw cie sie ;)
    Będzie druga edycja!
    Tak oceniałam apartamenty ale bardziej odpowiedzi ponieważ nie które były świetne byłam pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  7. AAAAAAAA! Jestem 23 :DDDDDD AAAAAAAAAAAAAAAA! Nie mogę w to uwierzyć ^^!!!! AAAAAAAA!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma mnie, jak zwykle z resztą ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam się! Bardzo się cieszę i czekam na nowe zadanie ;).



    Ashley00778

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejność jest przypadkowa? :D Jak nie to fajnie ;DD
    A tak wgl. : Aaaa!! Przeszłam! :) Tak wolno posuwałam myszką od komputera w dół i nagle widzę swój nick !! Wiem, że pisze bez sensu, ale jestem taka happy ;DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Bardzo sie ciesze ze przeszlam


    Olkaks1998

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, przeszłam :)
    Bardzo dziękuję, z niecierpliwością czekam na zadanie.

    ewa_farna_xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeszlam ! Gratuluje innym dziewczynom ; )

    Elciako

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy drugi etap ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Taa, ja niby jestem w jury a jakoś nie sprawdzałam prac.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale to jest trochę nie fer. Bo pisaliście że nie doszło do was moje zgłoszenie :C Zmieniłam e-mail na google (czyli gmail). Może będzie lepszy i do was dotrze.

    OdpowiedzUsuń
  17. ...w drugiej edycji

    OdpowiedzUsuń
  18. hura jestem :D
    dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Agasiu jury sprawdzają dopiero, pracę które będą w kolejnych etapach, to sprawdzały tylko organizatorki konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejność jest przypadkowa ?? p.s pytanie skierowane do Lakusi

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, dobra.Wcale mi nie szkoda, bo konkurs nie jest profesjonalnie zorganizowany, spóźniacie się i wg. ; o
    Ale dobra, powodzenia, każdy ma inny gust. ; p

    OdpowiedzUsuń
  22. Spóźniamy się?Byłam na wakacjach, nie moja wina!
    Tak, kolejność jest przypadkowa.

    OdpowiedzUsuń