poniedziałek, 20 czerwca 2011

Uwaga!

Pytania zostały wysłane do wszystkich osób które zgłosiły się do konkursu.
Sprawdźcie swoje skrzynki pocztowe zobaczcie pytania i odpowiedzcie na nie!
Czemu macie odpowiedzieć?Bo na podstawie odpowiedzi wybieramy osoby które przechodzą dalej, bo trzeba bo jak nie odpowiecie będziecie nie brani pod uwagę.
Na odpowiedzenie macie czas do 30 czerwca!
Nie zapomnijcie, ponieważ może ty jesteś osobą która powinna przejść do kolejnego etapu, a zapomnisz wysłać nam odpowiedzi, to niestety nie będziesz brana pod uwagę ;(
Więc zapamiętać!
NA PRZESŁANIE ODPOWIEDZI MACIE CZAS DO 30 CZERWCA!
EDIT DO OSÓB KTÓRYM NIE DOSZŁO:W KOMENTARZU POD TYM POSTEM NAPISZCIE SWÓJ E-MAIL A JA PYTANIA WYŚLE JESZCZE RAZ.!

44 komentarze:

  1. nie mam nic ;/ coś moze wam się z poczta zwaliło.. mój e-mail to julia.goch@wp.pl . nick na stardoll to TrendyLuLa23 . wyślijcie pytania jeszcze raz, bo ja nic nie mam a batrdzo chce wziąć udział w konkursie..

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nic nie dostałam! :c A NA PEWNO wysyłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Można wiedzieć, ile było nadesłanych zgłoszeń?

    OdpowiedzUsuń
  4. kwiatuszek5@go2.pl
    Nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie dostałam. :C A wysłałam.

    _Mileyka13_

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie dostałam tu email klaudia09460@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dostałam na stardoll oluncela e- mail olecka1@poczta.onet.pl lub oluncela@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. przemasfm@gmail.com

    przemasfm

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dostałam.
    Email: xsaraxpaxtonx@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. A te pytania co na początku mi wysłaliście? Bo ja odpisywałam na spooro pytań, juz dawno. To te, czy są jeszcze jakieś inne?

    OdpowiedzUsuń
  11. juliaola.wilk@gmail.com (stardollowy) :D

    OdpowiedzUsuń
  12. UWAGA!Na pewno doszły wpiszcie w wyszukiwarce Polandtopmodel, a powinniście znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam nic :C

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest wiadomość :) Wysłałam odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale teraz wysyłacie nowe, czy chodzi o te poprzednie? Na tamte już dawno odpowiedziałam, a nowych... no cóż, nie dostałam. Byłabym wdzięczna za odpowiedź.
    anitkaz

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. nadal nie mam..
    kwiatuszek5@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. dostałam kilka pytań od razu po zgłoszeniu. Jeśli jest jeszcze lista innych pytań, proszę o kontakt na igutela@o2.pl

    igulula

    OdpowiedzUsuń
  19. do mnie też nie doszło .
    martyska103@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam niczego od Was na skrzynce. Mój email: olusiaskwarek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dostałam.
    ameee95@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi brak, jak widzę. Więc na wszelki wypadek daję e-mail: anita_zielinska27@wp.pl

    anitkaz

    OdpowiedzUsuń
  23. mam pytanie bo ja się zgłaszałam z konta kiczka1998@interia.pl ale nie pamiętam hasła czy jest szansa że można pytanie wysłać mi na ten mail xkiczkax@gmail.com ?

    kiczka1998

    OdpowiedzUsuń
  24. czekam na wyniki :)

    moda-na-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nadal nic nie mam: xsaraxpaxtonx@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic nie dostałam serafinek.misskasiulka7@onet.pl
    Serafinek

    OdpowiedzUsuń
  28. tez wyslalam zgloszenie dlatego prosze napiszcie do mnie pytanie jescze raz ;)
    mój e-mail to:
    patrycja.polana@gmail.com

    ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja dostałam od razu po zgłoszeniu się pytania, chociaż nie wiem czy o to chodzi. E-mail: rikki77@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. nadal nic nie mam.
    kwiatuszek5@o2.pl
    lub
    julaam@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również nadal nic nie mam. Drugi raz już pisze ten komentarz... Bardzo bym chciała wziąć udział w konkursie, a nie mogę, bo nie przyszły do mnie żadne pytania. ;/
    ameee95@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja przeglądnełam moją poczte aż do kwietnia i nie znalazłam niczego takiego:) email: isabella_love13@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. nie dostałam !

    patka-121@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. spoko :/ mi doszło wczoraj :/

    OdpowiedzUsuń
  36. A mi w ogólne nie doszło, a napisałam 2 razy tutaj, że nie dostałam ;///

    wielki minus dla tej strony ! ;///

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też dużo razy napisałam ale nic nie mam!

    Amebcia, dokładnie, wielki minus.
    Dlatego zapraszam na poland-stardoll-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. mania548@interia.pl

    NIC NEI DOSTAŁAM

    OdpowiedzUsuń